Het Federaal Agentschap voor Nucleaire Controle (FANC) wenst op zoek te gaan naar een nieuwe alternatieve kantoorruimte van ongeveer 4.300m² in Brussel-Hoofdstad. Via een openbare aanbesteding werd Transact weerhouden als de meest geschikte partij om hen hierbij te begeleiden.

In de huidige tijden en door een versneld invoeren van thuiswerken door COVID 19 opteert Transact in samenspraak met het FANC voor een huurcontract waarvan 20%-40% in de toekomst flexibel opzegbaar zal zijn. Op deze wijze kan de gehuurde oppervlakte steeds aangepast worden aan eventueel gewijzigde noden van de organisatie.

Het FANC heeft tegen uiterlijk 1/1/2022 een gebouw met een sterke uitstraling op het oog dat haar imago naar bezoekers en de buitenwereld toe mee vorm geeft. Het gebouw dient kortbij het Centraal Station of het Noordstation gelegen te zijn (op maximaal 10 minuten wandelafstand) en vlot bereikbaar te zijn met lokaal openbaar vervoer voor medewerkers en bezoekers. De aanwezigheid van diensten en voorzieningen in de nabijheid is uiteraard een pluspunt.

Het FANC wenst in het gebouw een New Way of Working in te voeren aangepast aan haar werking als kennisbedrijf. De inrichting zal een mix zijn van (beperkt in aantal) gesloten individuele kantoren, groepskantoren (per 4-tal werkposten) en open space voor algemene diensten. Daarnaast worden ook de nodige formele en informele overleg- en vergaderruimtes voorzien.

FANC new mission

Het FANC heeft tegen uiterlijk 1/1/2022 een gebouw met een sterke uitstraling op het oog dat haar imago naar bezoekers en de buitenwereld toe mee vorm geeft. Het gebouw dient kortbij het Centraal Station of het Noordstation gelegen te zijn (op maximaal 10 minuten wandelafstand) en vlot bereikbaar te zijn met lokaal openbaar vervoer voor medewerkers en bezoekers. De aanwezigheid van diensten en voorzieningen in de nabijheid is uiteraard een pluspunt.

Het FANC wenst in het gebouw een New Way of Working in te voeren aangepast aan haar werking als kennisbedrijf. De inrichting zal een mix zijn van (beperkt in aantal) gesloten individuele kantoren, groepskantoren (per 4-tal werkposten) en open space voor algemene diensten. Daarnaast worden ook de nodige formele en informele overleg- en vergaderruimtes voorzien.

Meer info over hoe wij ook jou kunnen helpen bij je huisvestingsuitdaging ?